※ Syhhh.. I say ♡ 嘘.. 听我说呗 ※

2009/03/01

※我被“电”到咯※


是被Tagged到了:P~谢谢Keat的好意咯~呵呵:)

Rules:
Remove 1 question from below and add in a personal question, make it a total of 20 questions. Then tag 5 people in your list, list them out at the end of this post. Notify them in their chat box that he/she has been tagged.

Questions:

1. If you could spend one Ringgit in 5 minutes, what would you spend on?
我想我会把每一零吉都存起来,等存购50零吉了,就拿出来到世界宣明会助养一名儿童;每个月只需要区区的50零吉,我就可以让一个孩子有书读,有饭吃,何乐而不为呢?(我想助养很久了,只是目前没有经济来源...)

2. What is your most favorite thing to do?
吃喝玩乐~样样都喜欢=D

3. If you are given a chance to reverse your life, will you back to the past?
就算重新来过,到最后结果也是不会改变;人若没有经历过挫折,是永远都不会懂得成长的~

4. What would u do if u were to die tomorrow?
把所有的钱财捐出去,到医院签一张捐献器官的证书,然后回家陪家人和哈尼...

5. Is there someone in your heart right now?
如果是这一秒,应该没有咯!因为我在很专心的回tag :P~如果说一辈子的,有父母,有哈尼,有朋友,还有....佛陀。

6. Do you feel loved in this world?
我一直相信人间有爱,人性本善~只是有时候,三毒一起,心被蒙蔽了...

7. What are you afraid to lose the most?
家人和哈尼吧~不过人生无常,该走的怎么留也留不住。

8. What do you feel like doing right now?
快快实习完毕,快快离开那是非之地,我想念读书的乐趣。

9. If there’s someone that you love, would you confess to him/her?
多数事情都会吧~除非不想让对方担心,而又是小事一桩的话。

10. List 5 things that u like in a guy/girl.
爱我但同时也爱我的家人;当我做错事时,会用心疼的语气责备我;陪我逛街买衣血拼却从不喊闷喊累;要融入我的生活圈子,也要让我认识他的朋友;要互相关心彼此的生活状况:)

11. What are the requirements that you not wish from your other half?
不可以大男人主义;不可以是个醋瓶子:P

12. What do you think is your purpose in life?
健康,家人,感情,事业,朋友 (排名不分先后)

13. Do you feel like killing someone at the moment?
没有~我皈依三宝五戒的:P

14. If you had to eat one thing for the rest of your life, what would it be?
长素吧~

15. If you had a choice to be rich or happy, which one would you pick?
这一秒我会选快乐,但下一秒,我或许会改变主意:)

16. If you have a chance, which part of your character you would like to change?
定力...我要更坚定的意志力。

17. Except dad and mum, please named those you most love and appreciate.
一匹布那么长...婆婆,姑姑,姐姐,弟弟,哈尼,所有的亲戚... Sk wong, Sai Sim, 9姐妹,小学/中学/大学的朋友,housemate,社服家人,师父居士,还有佛陀...etc (Keat你干嘛create这样的问题>.<''):P

18. Name one love song that you have in mind and why?
王菲的“我也不想这样”...最近很喜欢听,没什么别的原因,或许是最近的心情很沉重:我也不想这么样,反反复复...

19. What makes you feel happy?
什么事都会让我很快乐,只要把不快乐的事放下了,看开了;就快乐了咯~

20. What is your expectation of your future life?
不想在与世无争的大城市生活;毕业后要至少要好好奋斗个五六年,赚够钱买屋买车;组织家庭;还有每一年一定要去外国旅行^^



P/s:决定用华语来回复,没有因为~哈哈!
我不“电”人咯~想做的人就自己拷贝吧:)



5 条评论:

  1. 很欣赏你的为人呢! 竟然这么会为大局着想哦!
    欣赏你呢!

    回复删除
  2. ※Akira※
    哦~哪一个point让你发现我很为大局着想哦@@
    呵呵~
    不过谢谢你的欣赏哦:P

    ※珊姑娘※
    呵呵~大家都一样,我相信人性本善:)

    回复删除
  3. 此电非此电。
    谢谢你的赏脸。

    喂,写多点有关佛学啦。嘻嘻

    回复删除
  4. ※Keat※
    我怕等下闷到人家:P
    你很喜欢听佛曲哦,下次我分享佛曲:)

    回复删除

♡ 谢谢你愿意和我分享=) ♡